Monday 10 October 2011

feeling not well

smlam aku bukan berada dbumi yg nyata..
perasaan lemah menyelubungi diri ini...
entah kenapa aku jadi begitu..
lemah kesuluruhannya...
aku perlukan dia....mama..abah...
tapi.aku ada pnggantinya disni..
insan yg b'gelar sahabat..
jadi,bnarlah,sahabat mmg dperlukan tika kita susah dan sng..
perasaan t'haru masih lg menyelubungi diri ini...
tidak thu bagaimana aku ingin m'balas jasa baik mereka..
aku t'fkir skiranya mereka tiada dsisiku...
aku buntu tanpa mereka...
disegenap sanubari ini,
aku hanya mampu mengucapkan jutaan trime kasih buatmu shabat..
yg mnjaga aku..sanggup berkorban masa tidur kalian dek krn ingin m'jge aku...
akhirnya,hanya ALLAH s.w.t yg mampu m'blas jasa kalian..
smoge p'shabatan ini trus kita abadikan hingga hjung nyawa...
INSYAALLAH..................

No comments:

Post a Comment